Saturday, December 12, 2009

Happy Birthday Sayang :)


12.12.2009. I came back from work and rush to go back home. Ooopppsss... salah. Singgah Sunway Pyramid amik chup chic yang diorderkan khas tuk syg sy. :) I love you. Then rush balik kajang singgah kedai bunga pulak. Kat PKNS. Buatkan crown bunga. huhuhuhu.. And bunga tangan. ;)

Then balik rumah siap2, rushing lagi pegi Palace. Aku bawak kereta macam terbang. Papau dah ter break2 dah. hahahha..Maaf ye.. kita dah lambat pe.. :p Then sib baik sampai Carousel dulu before Fiera. hahha. so tak da la kne bebel. huhuhu. Then syg sy sampaiiii!!! Dengan mata yg ditutup kitorg buat surprise tuk dia. Saya sayang kamu. :) Dia agak terharu jugak. Tapi cam tak da perasaan jugak pon ada. Sesi melantak bermula. Tapi aku tak makan byk pon. Cam tak da selera la plak. huhuhu. Then sesi bukak hadiah. Dia dapat bangles dari Fiera and Wallet Guess dari sy. :) Hope you like it syg. :)

Actually, bila teringat dia sambut birthday ngn kitorg, teringat masa sy. Ada ke kawan2 sy dengan sy jugak nnti? sedih plak tetibe. Saya sayang kamu. Hopefully tahun- tahun akan dtg kamu akan bahagia even without him. Sebabnya kamu ada sy dan mereka. :) So bertabahlah ok. Bukan sepanjang masa kamu akan kecewa. And ada org kata pada sy dulu, jangan expect setiap tahun birthday kamu akan jadi perfect. TAPI saya akan pastikan kamu sambut hari kelahiran kamu dengan sempurna dan dikelilingi org2 yang kamu syg. Bukan dengan air mata dan rasa terabai. :) Dan yakin ramai org selain dia yang menyayangi dan menghargai kamu. :)

Sampai rumah pukul 12malam. Errrggghhh.. besok nye kena kerja lagi. Dammit.

Akhir sekali, Selamat Hari Ulang Tahun, Nor Aqilah Nor Azman. :)

No comments: